Înmatriculare în an universitar

Înmatriculare în anul universitar 2025-2026

Licență – anii II, III, IV

Master – anul II

1. Predarea actelor adiționale:

  • Cahul – Colegiul „Iulia Haşdeu”
    📅 02.10.2025, ora 10:00
    Șefii de grupă sunt rugați să fie prezenți pentru ridicarea actelor adiționale aferente anului universitar 2025–2026.

  • Chișinău – ISEFS
    📅 03.10.2025, ora 09:00
    Se vor prezenta 2 exemplare de contract/act adițional + 1 exemplar de fișă de înscriere, capsate și ordonate alfabetic conform listelor de grupă.

Atenție!:

  • Toate documentele trebuie să fie semnate (inclusiv față–verso, unde este cazul).

  • Studenții marcați cu bold în liste sunt repetenți – aceștia se vor înscrie online, întrucât trebuie calculată taxa și achitată odată cu semnarea contractului/actului adițional.

  • Pentru informații privind acte, situații școlare sau restanțe, contactați secretariatul prin e-mail sau telefon.

  • Trebuie aduse toate actele lipsă menționate în liste.

 

Pentru studenții din anii II și III (licență):

  • Depunerea actelor lipsă la dosar sau prezentarea unui certificat care confirmă că actele originale se află la altă universitate.

  • Vizarea carnetelor.

  • Retur documente:

    • Cahul – 09.10.2025, ora 10:00 (Colegiul „Iulia Haşdeu”)

    • Chișinău – 10.10.2025, ora 09:00 (ISEFS)

 

Pentru anii terminali (Licență anul IV și Master anul II):

  • Actele originale lipsă de pe tabele trebuie aduse odată cu semnarea actului adițional.

  • Tema de licență/disertație să fie stabilită din timp.

  • Verificați cu atenție situația școlară – restanțele pot amâna susținerea licenței sau disertației!

  • Vizarea carnetelor.

  • Retur documente:

    • Cahul – 09.10.2025, ora 10:00 (Colegiul „Iulia Haşdeu”)

    • Chișinău – 10.10.2025, ora 09:00 (ISEFS)


 Înmatriculare în anul universitar 2024-2025

Licenţă – anii II, III, IV +  Master – anul II

Şefii de grupă sunt rugaţi să fie prezenţi în data de 03.10.2024 (ora 10.00) la CAHUL  pentru a li se înmâna actele adiţionale pentru anul universitar 2024-2025.

Licenţă – anii II, III + Master – anul II

Şefii de grupă sunt rugaţi să fie prezenţi în data de 04.10.2024 (ora 9.00) la CHIŞINĂU  pentru a li se înmâna actele adiţionale pentru anul universitar 2024-2025.

  

ANII MARI:

  • Câte 2 exemplare de contract/act adiţional + 1 exemplar de fişă de înscriere - capsate şi în ordine alfabetică – conform listelor cu grupa
  • Atenţie toate documentele sa fie semnate (acolo unde e cazul şi faţă – verso)!!!
  • Cei de pe listele cu grupe care sunt boldaţi sunt studenţi repetenţi – aceştia se vor înscrie on-line pentru că trebuie să li se socotească taxa şi să o platească o dată cu semnarea contractului/actului adiţional
  • Orice informaţie cu privire la acte/situaţii scolare/restanţe – pe mail sau telefon direct cu secretariatul!
  • De adus actele lipsă de pe liste

 

Anii  terminali:

  • Actele originale lipsă de pe tabele să le aducă la dosar o dată cu semnarea actului adiţional
  • Tema din timp de licenţă/disertaţie
  • Urmăriţi cu atenţie situaţia şcolară!!! Să nu zică nimeni că nu a ştiut că are restanţe şi nu poate intra în disertaţie sau licenţă!!
  • Carnetele la vizat
  • Retur documente - 10.10.2024 – ora 10:00 Cahul
  • Retur documente - 11.10.2024 – ora 09:00 Chişinău

 

Anii în curs (II, III - licenţă):

  • Acte lipsă la dosar sau certificat cum că au actele originale la altă universitate
  • Carnetele la vizat
  • Retur documente - 10.10.2024 – ora 10:00 Cahul
  • Retur documente - 11.10.2024 – ora 09:00 Chişinău